Pozvání regionálního marketingu Horní Falce na Den Horní Falce 2013 ve Weiherhammeru přijali četní zástupci z oblastí hospodářství a vědy. Vedle napínavých přednášek na téma budoucího vývoje až do roku 2050 nabídla publiku celá řada vystavovatelů náhled do inovačního potenciálu Horní Falce. Brigitta Brunner, 1. předsedkyně regionálního marketingu a vládní prezidentka Horní Falce zdůraznila nutnost pro mnohé firmy, své produkty a služby v rychle se měnícím trhu neustále zlepšovat. Právě ale střední podniky často nemají možnost za tímto účelem zřídit vlastní oddělení. Co se týče témat inovace, výzkumu a vývoje, představují univerzity proto důležité partnery. Výzkumné projekty nebo dlouhodobá partnerství tak hornofalckému hospodářství pomáhají navazovat na úspěchy minulých let. I Evropský region Dunaj-Vltava se vlastním stánkem prezentoval a informoval veřejnost především o aktivitách znalostní platformy „Výzkum a inovace".